سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در سختی، دوست آزموده می شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :10233
تعداد کل یاداشته ها : 6
103/1/10
12:53 ع

سلام دوستان خوب من ممنونم که دوری منو تحمل کردین اما من نمیتونم دوریتونو تحمل کنم  برم سر اصل صحبتم  تاحالا دیوونه وار عاشق شدین  ؟ اونطوری که هرطرف نیگاه میکنی معشوقتو ببینی . هر صدایی میشنوی صدای دلبرت باشه.اگه اینطوریه  حقیقتا دیوونه شدی .تعارف نداره کسیکه به این مرحله میرسه عقلشو بکار نمی اندازه اصلا چیزی به نام عقل و نصیحتو این چیزا براش معنی نداره باید به آغوش یارش برسه تا آروم بشه . اما دوستان من  واقعا حال خوشیه من بارها تجربه کردم خوش بحال اونکه عاشق معشوق حقیقی بشه و دیوونه اون بعد از کلی نگرانی و دوری از یار رسیدن تو بغل اون و آروم شدن تو آغوشش بهترین و عالیترین زمان واسه یه آدم عاشق دیوونس دیوونه ها بخونن  


90/12/18::: 4:47 ع
نظر()